Masalah betul. Haaiihh


Assalamualaikum. Takde ape sangat nak dicerita kat sini. Well, sekadar isi kan sesuatu untuk diupdate setelah sekian lama bersawang. -_-  first post untuk tahun 2014 and say haii jelaa kan even dah bulan 7 lagi 3 minggu nak raya.  heeee.


Dan paling sodihhhh sangat muka aku ni dah ngapeee jadi ladang jerawat. :'( Tak tahu ngape subur benor jerawat ni tumbuh. Sekali tumbuh dah beranak pinak! Mula-mula aku yakin memang sebab period. Tapi lama-lama makin banyak tumbuhnya. Malunya nak hadapi masyarakat. Aku rindu kulit muka yang dulu.Ohh my old skin, please come back to mama bebehhh.uwaaaaaaaaa! 

Sekarang tengah bulan puasa.Nanti gulahati kita nak balik sini. Dah maklum awal2 that i have problem with my face. And my friends dah start planning nak keluar buka puasa beramai-ramai. Dan aku? dengan masalah jerawat ni nak pogi camnorrrrrr. hukhukhuk. :'( Harap-harap jerawat ni semua hapus sebelum raya.Dan aku sedang berusaha pulihkan balik. Semoga segala ikhtiar aku try berjaya dengan izin Allah. Aminnn.Nak cantik kena sabar. *kening terangkat sebelah



Comments

Popular posts from this blog

Girl , he bored with you..

Bukan mudah nak berhenti merokok

GENAP SEBULAN PEMERGIANMU ,KAWAN :')