Kawanku Gila!

Assalamualaikum. Cuma nak kasi tahu aku ada kawan-kawan yang gila. Dan aku RINDU gila mereka yang gila ni. :') 


They will always be my friends because they match with my level of crazy. Ohhyeehh!  hehe. Em boleh kira berapa kali kitaorang berkumpul keluar berlima. Susah nak jumpa selalu,kumpul berlima cenggini sebab masing-masing tengah further study. Ohh, how much i miss our school life kan?  :') Now, dah besaq panjang semua. dah boleh jadi bini orang dah ni. Kalau aku, up sikit. dah boleh jadi mak orang. ngeh3. 

Sometimes, aku time buat merapu aku terfikir la jugak,nanti mereka ni dah kawen acanorr la tu. Tapi nanti kan, nanti tau time kite kawen, kite nak uolls jadi pengapit kite tauuuu. baru la namanya friendship till jannah. aauuum! Gedik! Haha. Betul woo,dah banyak kali berangan. Lagi advance, nanti masing-masing dah ada anak,bentukkan geng macam kita. Teruskan legasi kita. Haha. Jauh bebenor berangan aku tu. Mentang-mentang berangan tu free. Hehe.

Last but not least, till we meet again,girlfriends. Tunggu dah balik kampung semua,kita bergabung meletop menggila kasi hawokkk!. Haha. tapi tunggu jerawat i hilang dulu tau -_-' Love u all! :-*


I never let my friend do stupid things....ALONE! :p

Comments

twinscraftlife said…
HI!! 안녕하세요~ we are twinscraftlife! pls visit our blog shop^^ 꼭 오세요~~!!^^ twinscraftlife.blogspot.com

Popular posts from this blog

Girl , he bored with you..

Bukan mudah nak berhenti merokok

GENAP SEBULAN PEMERGIANMU ,KAWAN :')