Day dream. Ehh?


Assalamua'laikum




hmm..actually tak tahu macam mane nak start post ni.Dah lame aku nak post ni tapi selalu je 'pending' sebab takde idea.Baru semalam aku post cakap pasal takde idea.Padahal bile tengah duk makan , jalan2 idea tu tibe2 jer datang mencurah melimpah ruah. Sometimes tengah makan ,cepat2 buka lappy sign in blogger bagai then bila jari sentuh keyboard aku tak tahu nak tulis ape.Oke , aku nak post ape ni.hah?? --'

Whatever.Takkan tiap kali aku post mesti nak cakap yang aku ni takde idea kan?. oke, aku ulang benda yang sama lagi.-.-' Back to the point, aku sekarang nin tengah duk berangan nak buat tudung hasil tangan sendiri.Aku nak jahit sendiri laa maksud aku.Aku start terfikir bila dah dekat2 nak raye ni.Dah aku ni memang jenis cerewet bab2 memilih barang, termasuk laa tudung.So, aku dah godek2 hencek google cara2 and measurement semua2 tuu.

Then mula la terlintas "Kalau buat bisnes jual tudung ni oke gak,,ummmm" * angguk-angguk kepala secare slowmotion.haha. Tapiii..Aku rasa macam nak jual coklat bertih jer. Ummm. harap angan2 aku nin tercapai laa dalam mase terdekat ni.hehe. :') Adios bebeh ! 

Comments

Popular posts from this blog

Girl , he bored with you..

Bukan mudah nak berhenti merokok

GENAP SEBULAN PEMERGIANMU ,KAWAN :')