I'm an aunty now !

Assalamualaikum the aunties sekalian =)


Alhamdulillah , dengan penuh gembire nye kite dah jadi aunty. Sebab sebab kite dah ade anak saudare taw, dan kite kite kite kan rase sangat awesome gitu ! haha . Maklum laa , first time jadi aunty. *kipas2 tangan dengan gaye gedik . Actually baby tu lahir 18.12.12 tapi disebabkan takde mase mane baru sekarang nak update. Plus aku pun bukan ade dekat pun nak tengok baby tu. Hanya mampu tengok gambar je. :'( Fyi , sampai sekarang pun aku belum boleh tengok baby tuu.Ahh, sedih!  -,- 

Btw , anak buah aku ni boy taw. Sebelum baby ni kuar , my bro ade call cakap yang kak ipar aku tengah sakit nak bersalin. Aku dapat dengar suare bahagia seorang bakal ayah tu. Dah jadi ayah rupenyer abang aku nin.Tahniah :') and tahniah jugak tuk my abah and ibu sbb dah jadi 'Abahki + Nenda' hehe. dan dan aku pun agak suke laa bile abang aku cakap yang name baby ni sama ngan name uncle dia. Err, Uncle? Muhammad Nazran Mustaqim. Ouh , Mustaqim ke? haha. Tu name myhencek sayang kite laaa. kuikui. *malu2 rimau gtuu. Tak sangka pulak name anak buah sama name ngan uncle dye. I mean uncle in future,insyaAllah. :)



 omnomnomnom baby, come to aunty pleaseee, ngeh3.. 

Besar nanti jadi anak yang soleh yer sayangg,. :'D

Comments

Popular posts from this blog

Girl , he bored with you..

Bukan mudah nak berhenti merokok

GENAP SEBULAN PEMERGIANMU ,KAWAN :')